loading...
پایان نامه،مقاله،تحقیق،انشا،مقالات،جزوه،پروژه،کارآموزی،کارور
ati بازدید : 204 سه شنبه 15 تیر 1395 نظرات (0)

چهارشنبه در کدام کشورها عید فطر می گیرند!

کشورهای جهان امسال چه روزی عید فطر را جشن می‌گیرند؟+ نمودار

www.yjc.ir/fa/news/.../کشورهای-جهان-امسال-چه-روزی-عید-فطر-را-جشن-می‌گیرند-نمودار
۲ روز پیش - علاوه بر این در محاسبات نجومی، پاکستانی ها هم روز چهارشنبه را عید می گیرند. در واقع روز پنجم ژوئیه (15 تیر) پایان ماه مبارک رمضان در این کشورها و ...
یمن، اندونزی و فیلیپین نیز جزو کشورهایی هستند که چهارشنبه را عید فطر اعلام کردند ... فردا چهارشنبه را پس از یک ماه روزه داری به عنوان عید سعید فطر جشن می گیرند.

در کدام کشورها چهارشنبه عید فطر است؟ - افکارنیوز

www.afkarnews.ir/بخش-بین-الملل.../529475-در-کدام-کشورها-چهارشنبه-عید-فطر-اس...
۳ ساعت پیش - بسیاری از کشورهای جهان روز چهار شنبه را عید فطر اعلام کرده اند. ... چهار گروه استهلال ماه شوال در چهارمحال و بختیاری مستقر می شوند ... ذخایر نفت آمریکا بیشتر از عربستان! انگلیسی ها تابعیت دوگانه می گیرند؟ ارزان ترین کشور دنیا ...

کشورهایی که چهارشنبه را عید فطر اعلام کردند | - شماری از ...

www.ghatreh.com/news/nn32550593/کشورهایی-چهارشنبه-عید-فطر-اعلام-کردند
۲ ساعت پیش - دولت بحرین به تبعیت از عربستان پس فردا (چهارشنبه) را عید فطر اعلام ... یک ماه روزه داری به عنوان اولین روز ماه شوال و عید سعید فطر جشن می گیرند.

کشورهای دنیا چه روزی عید فطر را جشن می گیرند؟+نمودار - طاها پخش

www.tahapakhsh.ir/news/کشورهای-جهان-روزی-عید-فطر-جشن-گیرند-نمودار.html
۲ روز پیش - علاوه بَر این دَر محاسبات نجومی، پاکستانی ها هم روز چهارشنبه را عید می گیرند. در واقع روز پنجم ژوئیه (15 تیر) پایان ماه مبارک رمضان دَر این کشورها وَ ...

سایت جماران - کشورهایی که چهارشنبه را عید فطر اعلام کردند

www.jamaran.ir/fa/n135742/.../کشورهایی_که_چهارشنبه_را_عید_فطر_اعلام_کردند
۳ ساعت پیش - به گزارش جماران به نقل از ایرنا، زمان عید فطر هر سال در کشورهای مختلف و ... ماه رمضان و پس فردا(چهارشنبه) را به عنوان عید سعید فطر جشن می گیرند.
۲ روز پیش - كشورهاي جهان چه روزي عيد فطر را جشن مي‌گيرند؟ ... قابل رويت است انتظار مي رود كه عيد روز چهارشنبه باشد به غير از تركيه و كشورهاي حوزه بالكان كه سه ...

مالزی روز چهارشنبه را عید فطر اعلام کرد - عصر ایران

www.asriran.com › صفحه نخست › بین الملل
۷ ساعت پیش - مردم مسلمان مالزی فردا چهارشنبه را پس از یک ماه روزه داری به عنوان عید سعید فطر جشن می گیرند. به گزارش ایرنا، 'سید دانیال سید احمد' که از وی به نشان ...

کشورهای جهان امسال چه روزی عید فطر را جشن می گیرند؟+ نمودار

www.yaranesadr.ir/کشورهای-جهان-امسال-چه-روزی-عید-فطر-را-جش/
۱ روز پیش - کشورهای جهان امسال چه روزی عید فطر را جشن می‌گیرند؟+ نمودار ... علاوه بر این در محاسبات نجومی، پاکستانی ها هم روز چهارشنبه را عید می گیرند.

کشورهایی که چهارشنبه را عید فطر اعلام کردند | دمادم

damadam.ir › اخبار › تیتر نیوز › سیاسی
۴۷ دقیقه پیش - به گزارش پایگاه خبری تیترنیو ز، زمان عید فطر هر سال در کشورهای ... را متمم ماه رمضان و فردا(چهارشنبه) را به عنوان عید سعید فطر جشن می گیرند.

کشورهایی که چهارشنبه را عید فطر اعلام کردند | ندای مردم

nedayemardom.ir/73186/کشورهایی-که-چهارشنبه-را-عید-فطر-اعلام-ک/
۲۳ دقیقه پیش - یمن، اندونزی و فیلیپین نیز جزو کشورهایی هستند که چهارشنبه را عید فطر اعلام ... را پس از یک ماه روزه داری به عنوان عید سعید فطر جشن می گیرند.

خبرگزاری آریا - کشورهايي که چهارشنبه را عيد فطر اعلام کردند

aryanews.com/AryanewsFeed.aspx?code...svc...کشورهايي...چهارشنبه...عيد-فطر...
۲ ساعت پیش - کشورهایی که چهارشنبه را عید فطر اعلام کردند ... امروز (سه شنبه) را پس از یک ماه روزه داری به عنوان اولین روز ماه شوال و عید سعید فطر جشن می گیرند.
۲ ساعت پیش - بسیاری از کشورهای جهان روز چهار شنبه را عید فطر اعلام کرده اند. ... در کدام کشورها چهارشنبه عید فطر است؟ ... انگلیسی ها تابعیت دوگانه می گیرند؟

چهارشنبه عید فطر است - مهمترین اخبار ایران و جهان

vista.ir/article/342163/چهارشنبه-عید-فطر-است
چهارشنبه عید فطر است با نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه مبارک رمضان یکی از موضوعاتی که بیش از پیش مورد توجه علما و مراجع عظام قرار می گیرد رویت هلال ماه شوال و ...
۲ ساعت پیش - دولت بحرین به تبعیت از عربستان فردا (چهارشنبه) را عید فطر اعلام ... از یک ماه روزه داری به عنوان اولین روز ماه شوال و عید سعید فطر جشن می گیرند.
۲ روز پیش - علاوه بر این در محاسبات نجومی، پاکستانی ها هم روز چهارشنبه را عید می گیرند. در واقع روز پنجم ژوئیه (15 تیر) پایان ماه مبارک رمضان در این کشورها و ...
۱ روز پیش - علاوه بر این در محاسبات نجومی، پاکستانی ها هم روز چهارشنبه را عید می گیرند.در واقع روز پنجم ژوئیه (15 تیر) پایان ماه مبارک رمضان در این کشورها و ...
شماری از کشورهای خاورمیانه و آسیای شرقی فردا (چهارشنبه) 16 تیرماه را عید سعید فطر ... را متمم ماه رمضان و فردا(چهارشنبه) را به عنوان عید سعید فطر جشن می گیرند.

روز عید فطر 1395 چهارشنبه است یا پنج‌شنبه؟ | دانلود رایگان ...

www.bia2download.xyz/روز-عید-فطر-1395-چهارشنبه-است-یا-پنج‌شنبه؟.html
۱ روز پیش - ۸ ساعت پیش – تاریخ دقیق عید فطر ۱۳۹۵ روز عید فطر ۹۵ چهارشنبه است یا پنج‌شنبه؟ ... کشورهای جهان امسال چه روزی عید فطر را جشن می‌گیرند؟
۲ روز پیش - بر اساس همین محاسبات اخترشناسان، ترکیه روز سه شنبه عید فطر را جشن می گیرد. از سوی دیگر در برخی کشورها مانند سلطان نشین عمان، مراکش، هند، ...

آیا فردا عید فطر است؟ - نتایج زنده

90sport.blogsky.com/1395/04/14/post-5184/آیا-فردا-عید-فطر-است؟
۱۷ ساعت پیش - 1 day ago - برچسب ها:عید فطر 95 چه روزی است؟,آیا چهارشنبه عید فطر است؟,روز عید فطر ... کشورهای جهان امسال چه روزی عید فطر را جشن می‌گیرند؟
۲ روز پیش - علاوه بر این در محاسبات نجومی، پاکستانی ها هم روز چهارشنبه را عید می گیرند. در واقع روز پنجم ژوئیه (15 تیر) پایان ماه مبارک رمضان در این کشورها و ...

ایا روز عید فطر 95 چهارشنبه است ؟

iranjavan.org/ایا-روز-عید-فطر-95-چهارشنبه-است-؟/
۱ روز پیش - ۶ ساعت پیش – عید فطر ۹۵ چه روزی است؟, آیا چهارشنبه عید فطر است؟,روز عید فطر ۱۳۹۵ .... کشورهای جهان امسال چه روزی عید فطر را جشن می‌گیرند؟

سه‌شنبه آخرین روز ماه رمضان و چهارشنبه «عید فطر»/ استقرار ...

www.khoobankhabar.ir/احتمال-قوی-چهارشنبه-عید-فطر/
۲ روز پیش - وی افزود: به احتمال زیاد سه‌شنبه روز آخر ماه رمضان و چهارشبه عید فطر است اما ... معتبری بر رؤیت هلال در نقاط مختلف کشور برسد، این گزارشها به ستاد استهلال ... فرودگاه بندرعباس به شهدای ایرباس بود/ از این همه بی توجهی دردم می گیرد!

در اکثر کشورهای اسلامی روز چهارشنبه عید فطر است -آکا - ...

www.akairan.com/havades-akhbar/khabarrooz/news20167422524091735.html
۱۵ ساعت پیش - در کشورهای اردن و قطر نیز پس فردا (چهارشنبه) روز عید سعید فطر اعلام شده ... محاسبات اخترشناسان، ترکیه روز سه شنبه عید فطر را جشن می گیرد.

آیا فردا عید فطر است؟ - تحقیق،انشا،مقالات،جزوه،پروژه - رز ...

cafenet.rozblog.com/post/13/آیا-فردا-عید-فطر-است.html
۱۶ ساعت پیش - ۱ روز پیش - برچسب ها:عید فطر 95 چه روزی است؟,آیا چهارشنبه عید فطر است؟,روز عید فطر ... کشورهای جهان امسال چه روزی عید فطر را جشن می‌گیرند؟
۳ ساعت پیش - مالزی روز چهارشنبه را عید فطر اعلام کرد مردم مسلمان مالزی فردا چهارشنبه را پس از یک ماه روزه داری به عنوان عید سعید فطر جشن می گیرند. سید دانیال ...
طبق تقویم رسمی کشور در سال ۹۵ ، عید فطر روز چهارشنبه ۱۶ تیر ۹۵ خواهد بود مگر ... هر یک ماه قمری، یک بار اتفاق می افتد که در کنار خورشید قرار می گیرد و در آن لحظه ...
۳ ساعت پیش - کدام کشورها چهارشنبه را عید فطر اعلام کردند. ... خریداران کارخانه فولاد از آب گل آلود ماهی می گیرند · سناریوی تلخ شو بی حجابی بازیگران ایرانی + ...
۱ روز پیش - برچسب ها:عید فطر 95 چه روزی است؟,آیا چهارشنبه عید فطر است؟,روز عید فطر 1395 چهارشنبه است ... کشورهای جهان امسال چه روزی عید فطر را جشن می‌گیرند؟
پیمان قاسم‌خانی بازیگر «حلزون» می شود ..... در کدام کشورها چهارشنبه عید فطر است؟ ... مختلفی دارد و از سطوح پایین تا بالای رفتارهای غیرانسانی را دربرمی گیرد.

کشورهای-جهان-امسال-چه-روزی-عید-فطر-را-جشن-می‌گیرند؟-نمودار

lorestan.info/news/.../کشورهای-جهان-امسال-چه-روزی-عید-فطر-را-جشن-می‌گیرند؟-نمودار
۲ روز پیش - کشورهای-جهان-امسال-چه-روزی-عید-فطر-را-جشن-می‌گیرند؟-نمودار. ... قطر، کویت و امارات و بیشتر کشورهای اسلامی عید فطر برابر با روز چهارشنبه است.
علاوه بر این در محاسبات نجومی، پاکستانی ها هم روز چهارشنبه را عید می گیرند. در واقع روز پنجم ... کشورهای جهان چه روزی عید فطر را جشن می‌گیرند؟+ نمودار. رنگ قرمز: ...

کشورهای جهان چه روزی عید فطر را جشن می‌گیرند؟+ نمودار - جویا ...

jooya.net/world/کشورهای-جهان-چه-روزی-عید-فطر-را-جشن-می‌گیرند-نمودار-1162695
رتبه: ۵ - ‏۱ رأی
۲ روز پیش - علاوه بر این در محاسبات نجومی، پاکستانی ها هم روز چهارشنبه را عید می گیرند. در واقع روز پنجم ژوئیه (15 تیر) پایان ماه مبارک رمضان در این کشورها و ...
۲ روز پیش - کشورهای جهان امسال چه روزی عید فطر را جشن می‌گیرند؟+ نمودار ... علاوه بر این در محاسبات نجومی، پاکستانی ها هم روز چهارشنبه را عید می گیرند.
۱۶ ساعت پیش - ۱ روز پیش – روز عید فطر ماه رمضان 95 چهارشنبه است یا پنج‌شنبه؟ … روزی است؟,عید .... کشورهای جهان امسال چه روزی عید فطر را جشن می‌گیرند؟+ نمودار.

برپایی نماز عید سعید فطر در هوایی صاف و آرام - جام جم آنلاین

jamejamonline.ir/online/.../برپایی-نماز-عیدعید-فطر-در-هوایی-صاف-و-آرام
۲ ساعت پیش - ... شود که این وضع در بعدازظهر چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه صورت می گیرد. وی دمای شهرهای نوار شمالی کشور را زیر 30 درجه برای سه روز آینده عنوان کرد. ... در زابل پیش بینی که به تولید گرد و خاک و طوفان شن منجر می شود. ... برچسب‌ها : جام جم آنلاین هوای صاف وآرام نماز عید فطر برپایی نماز عید سعید فطر در هوایی صاف و آرام.

آشنایی با مراسم نوروز در هشت کشور جهان - بیتوته

www.beytoote.com/art/city-country/newyear-celebrations2-countries.html
خرید عید سفره هفت سین جشن نوروز در افغانستان آداب و رسوم مردم ایران ... از دیگر رسم‌های مردم خرمشهر در روز عید فطر دید و بازدید است دو روز پایانی ماه رمضان در بین مردم… .... همچنین آیین چهارشنبه سوری همانند ایران در بسیاری از شهرها و نواحی گوناگون ... یا برف ببارد آن را به فال نیک می گیرند و معتقدند سال خوبی پیش رو خواهند داشت.
۱ روز پیش - ۱۷ ساعت پیش - عید فطر 95 چه روزی است؟, آیا چهارشنبه عید فطر است؟,روز عید فطر 1395 .... کشورهای جهان امسال چه روزی عید فطر را جشن می‌گیرند؟

روز عید فطر 1395 چهارشنبه است یا پنج‌شنبه؟ - اترین موزیک

atrinmusic.ir/2016/07/روز-عید-فطر-1395-چهارشنبه-پنج‌شنبه؟/
۲ روز پیش - آیا چهارشنبه عید فطر است؟,روز عید فطر ۱۳۹۵ چهارشنبه است یا پنج‌شنبه؟, پنج‌شنبه روز عید فطر ..... کشورهای جهان چه روزی عید فطر را جشن می گیرند؟

روز پنجشنبه در بسیاری از کشورهای اسلامی عید فطر اعلام شد ...

aftabnews.ir/vdcdoo0x.yt0xx6a22y.html
۱۱ آبان ۱۳۸۴ ه‍.ش. - مسجد شورا در وین، یکی از مقامات مرجع مسلمانان اتریش نیز روز چهارشنبه را به ... در اسلواکی، انجمن اوقاف اسلامی اعلام کرد: عید فطر روز پنجشنبه است. ... در بلژیک گفت: مسلمانان اروپا روز پنجشنبه را به عنوان عید فطر جشن می گیرند.
... مسلمان مالزی فردا چهارشنبه را پس از یک ماه روزه داری به عنوان عید سعید فطر جشن می گیرند. ... 'تانکو عبدالحلیم معظم شاه' پادشاه مالزی و ملکه این کشور در عید فطر با باز ... طی چند روز گذشته خود را برای برگزاری آیین های عید سعید فطر آماده می کردند.

عید فطر 95 چه روزی است؟ | نوروز 95

www.newsms95.ir/2016/07/03/عید-فطر-95-چه-روزی-است؟/
۲ روز پیش - رویت هلال ماه شوال در عصر سه شنبه و عید فطر روز چهارشنبه ... رصد هلال ماه دارند، می توانند بدون تلسکوب یا وسایل رصد به راحتی هلال ماه شوال را .... hamshahrionline.ir زمان دقیق عید فطر 95 در کشورهای عربی کی است؟ ..... عید فطر روزی است که روزه داران پاداش یک ماه عبادت و کوشش خود را دریافت می کنند و عیدی می گیرند.

عید فطردر کشورهای مسلمان - صفحه اصلی - صدا و سیمای کرمان

kerman.irib.ir/home/-/asset_publisher/dJ2Lx1JqSuGx/.../عید-فطردر-کشورهای-مسلمان
۲۳ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عید فطر یکی از دو عید بزرگ اسلامی است که در روز اول ماه شوال آن را جشن می گیرند. مسلمانان پس از یک ماه روزه و عبادت پروردگار، چشم به راه این روز ...
۲ روز پیش - پیش بینی می شود چهارشنبه عید سعید فطر باشد. کد 128300 | خبر | سیاسی ... غذا با کارت ملی. آخرین خبرها. وزیر کشور: مسئله دریافتی‌های نامتعارف نباید سیاسی و جناحی شود ... شهردار تهران چقدر حقوق می گیرد؟ پیش بینی می شود ...

روز عید فطر 1395 چهارشنبه است یا پنج‌شنبه؟ | دانلود با ...

fun.iranoo.ir/2016/07/03/روز-عید-فطر-1395-چهارشنبه-است-یا-پنج‌شنبه-2/
۲ روز پیش - 1 day ago - عید سعید فطر سال 1395 در ایران روز چهارشنبه 16 تیرماه است (wednesday, July 06, .... کشورهای جهان چه روزی عید فطر را جشن می گیرند؟
یمن، اندونزی و فیلیپین نیز جزو کشورهایی هستند که چهارشنبه را عید فطر اعلام کردند ... فردا چهارشنبه را پس از یک ماه روزه داری به عنوان عید سعید فطر جشن می گیرند.

صد خبر

sadkhabar.ir/
آبادانی کشور تنها با همگرایی مسئولان محقق می شود/ تنها چند صدنفر از مدیران از سطح ... کارت‌های گازوئیل رونق داده که با فرا رسیدن عید سعید فطر (۴۸ ساعت آینده)، دور ...
بررسی وضعیت رویت پذیریی هلال ماه شوال 1392( عید فطر امسال 1392) ... رویت هلال شوال در بعد از ظهر چهار شنبه توسط چهار تن از خبره ترین رصدگران حرفه ای کشور : ... قرار می گیرد و این مسئله بخصوص برای مشخص نمودن دقیق روز عید فطر اهمیت فوق ...

پیش بینی می شود چهارشنبه عید سعید فطر باشد

www.entekhab.ir/fa/news/.../پیش-بینی-می-شود-چهارشنبه-عیدعید-فطر-باشد
۲ روز پیش - پیش بینی می شود چهارشنبه عید سعید فطر باشد ... معظم رهبری یادآور شد: بیش از 150 گروه در نقاط مختلف کشور روز سه شنبه 29 ماه مبارک رمضان برای دیدن هلال ماه شوال اقدام می کنند. .... اردوغان:آوارگان سوری تابعیت ترکیه‌ای می‌گیرند.

در اکثر کشورهای اسلامی روز چهارشنبه عید فطر است | کلینتون

clinton.ir/در-اکثر-کشورهای-اسلامی-روز-چهارشنبه-عی/
در کشورهای اردن و قطر نیز پس فردا (چهارشنبه) روز عید سعید فطر اعلام شده است. ... علاوه بر این در محاسبات نجومی، پاکستانی ها هم روز چهارشنبه را عید می گیرند.
۹ ساعت پیش - برخی کشورهای عربی چهارشنبه را عید فطر اعلام کردند · از وحشت آمریکا از ... وقتی سگ‌ها مقابل دوربین ژست می‌گیرند+ تصاویر · اعزام مخوف ترین و ...

وان نیوز | کدام کشورها چهارشنبه را عید فطر اعلام کردند - اخبار روز

onenews.ir/news/247829/کدام-کشورها-چهارشنبه-را-عید-فطر-اعلام-کردند
۸ ساعت پیش - برخی کشورهای عربی چهارشنبه را عید فطر اعلام کردند · از وحشت آمریکا از ... وقتی سگ‌ها مقابل دوربین ژست می‌گیرند+ تصاویر · اعزام مخوف ترین و ...

روز عید فطر 1395 چهارشنبه است یا پنج‌شنبه؟ | افزایش ...

w7w.ir/روز-عید-فطر-1395-چهارشنبه-است-یا-پنج‌شنبه-11/
تاریخ دقیق عید فطر ۱۳۹۵ روز عید فطر ۹۵ چهارشنبه است یا پنجشنبه؟ عید فطر ۹۵ چه روزی است؟ ... کشورهای جهان امسال چه روزی عید فطر را جشن میگیرند؟ ۳ ساعت قبل …

اینفوگرافی تعطیلات عید در کشورهای مختلف اسلامی - به ...

www.jameno.ir/3542/اینفوگرافی-تعطیلات-عید-در-کشورهای-مختلف-اسلامی.html
۲۱ ساعت پیش - ... در کشورهای مختلف اسلامی. اینفوگرافی از تعطیلات عید فطر در کشورهای مختلف اسلامی. ... عضو ستاد استهلال: پیش بینی می شود که چهارشنبه عید سعید فطر باشد · گلدسته‌های طلای ... نحوه جلو گیری از هک وای فای · کشورهای اسلامی ...
۴ روز پیش - در کدام کشورها چهارشنبه عید فطر است؟ تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ تير ... تعطیلات عید فطر در مالزی ۵ روزه شد ... پیروان کدام ادیان و مذاهب روزه می گیرند؟
۶ ساعت پیش - مردم مسلمان مالزی فردا چهارشنبه را پس از یک ماه روزه داری به عنوان عید سعید فطر جشن می گیرند. به گزارش ایرنا، 'سید دانیال سید احمد' که از وی به نشان ...
انواع استضعاف در اندیشه دینی روحیه استکباری چگونه شکل می گیرد. استضعاف ظلم است و ... آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور می شود. آیت الله اعرافی ... سه‌شنبه آخرین روز ماه رمضان و چهارشنبه «عید فطر»/ استقرار ۱۵۰ گروه استهلال در کشور.

کشورهاي جهان امسال چه روزي عيد فطر را جشن مي‌گيرند + نمودار - ...

vienna.cofeblog.ir/.../کشورهاي+جهان+امسال+چه+روزي+عيد+فطر+را+جشن+مي‌گيرند+%...
۱ روز پیش - کشورهای جهان امسال چه روزی عید فطر را جشن می‌گیرند؟+ نمودار www.yjc.ir/. ..... و عيد فطر دقيقا در روز چهارشنبه 16 تير 1395 شمسي واقع خواهد شد .

آیت الله سیستانی فردا را عید فطر اعلام کرد

www.fardanews.com/fa/news/62176/آیت-الله-سیستانی-فردا-را-عید-فطر-اعلام-کرد
۱۰ مهر ۱۳۸۷ ه‍.ش. - آیت الله سیستانی فردا را عید فطر اعلام کرد ... الله علی سیستانی از مراجع تقلید این کشور فردا پنجشنبه را عید فطر می گیرند. ... این منبع در ادامه خاطر نشان کرد : امروز چهارشنبه پایان ماه رمضان و فردا پنجشنبه عید فطر به شمار می آید.

برخی کشورهای عربی چهارشنبه را عید فطر اعلام کردند - لیست ...

newslist.ir › اخبار › عمومی › باشگاه خبرنگاران
۱۴ ساعت پیش - برخی کشورهای عربی سه شنبه را آخرین روز ماه رمضان و چهارشنبه را عید سعید فطر اعلام کردند. ... کشورهای جهان امسال چه روزی عید فطر را جشن می‌گیرند؟
RE: رؤیت هلال شوال 1434- عید فطر - علیرضا@ - ۱۵-۵-۱۳۹۲ ۰۱:۴۸ عصر ... وجود دارد که روز چهارشنبه هلال ماه شوال دیده شود، بنابراین ما انتظار داریم عید فطر روز جمعه باشد. .... عید فطر را جشن می‌گیرند ، ترکیه امسال یک روز زودتر از اکثریت کشورهای عربی ...
۱۲ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - در خصوص عید فطر امسال نیز منجمین مسلمان، با استفاده از محاسبات نجومی، ... دکتر زروال زین الدین عضو ارشد اتحادیه نجوم کشورهای عربی : در سراسر ... شورای فتوای مصر روز چهارشنبه اعلام کرد که: بر اساس محاسباتِ صورت ..... و برای دیگران حلول رمضان و عید فطر اثبات می شود زیرا؛ هدف، ثبوت هلال است نه فقط رؤیت».

شستون - سه‌شنبه آخرین روز ماه رمضان و چهارشنبه «عید فطر»/ ...

shastoon.ir/detail/News/390/8
۲ روز پیش - وی افزود: به احتمال زیاد سه‌شنبه روز آخر ماه رمضان و چهارشبه عید فطر ... روز ماه رمضان و چهارشنبه «عید فطر»/ استقرار ۱۵۰ گروه استهلال در کشور .... بلوچستان قدمتی هزارساله دارد که فقط در طول سال یک بار ییلاق در آن صورت می گیرد.

موحد نژاد: پیش بینی می شود چهارشنبه عید سعید فطر باشد - ...

www.iscanews.ir/.../موحد-نژاد:-پیش-بینی-می-شود-چهارشنبه-عیدعید-فطر-باشد-...
۲ روز پیش - موحد نژاد: پیش بینی می شود چهارشنبه عید سعید فطر باشد ... 150 گروه در نقاط مختلف کشور روز سه شنبه 29 ماه مبارک رمضان برای دیدن هلال ماه شوال اقدام می کنند. ... با فقرا عکس سلفی می گیرند، برای یک پرس غذا کارت ملی می خواهند!
۲۱ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اما در صورتیکه عید فطر و یا قربان در وسط هفته قرار می گیرد، دولت عموما با ... چه وقت ماه نو میشود، در کشور های پیشرفته جهان این کار بسیار ساده است ،حاجت به ... متن کامل تفاهمنامه حزب اسلامي و شورای صلح · کاریکاتور روز چهارشنبه 9 ...

مالزی روز چهارشنبه را عید فطر اعلام کرد - ایزی خبر

ezkhabar.ir/1395/04/15/مالزی-روز-چهارشنبه-را-عید-فطر-اعلام-کرد/
۷ ساعت پیش - مردم مسلمان مالزی فردا چهارشنبه را پس از یک ماه روزه داری به عنوان عید سعید فطر جشن می گیرند. به گزارش ایرنا، 'سید دانیال سید احمد' که از وی به نشان ...
۲ روز پیش - وی افزود: به احتمال زیاد سه‌شنبه روز آخر ماه رمضان و چهارشبه عید فطر است ... سه‌شنبه آخرین روز ماه رمضان و چهارشنبه «عید فطر»/ استقرار ۱۵۰ گروه استهلال در کشور ... مرگ در سايه بي تدبيري مسئولان دولت تدبير همچنان قربانی می گیرد.
۲ روز پیش - ... جوی برای رویت هلال ماه در روز سه‌شنبه به وجود نیاید، طبق تقویم چهارشنبه عید سعید فطر باشد. ... سه‌شنبه 29 ماه مبارک رمضان بیش از 150 گروه در نقاط مختلف کشور به رویت هلال ماه می‌پردازند. ... مقامات آمریکایی چقدر حقوق می گیرند؟

در کدام کشورها چهارشنبه عید فطر است؟ | News File

newsfile.ir/news/در+کدام+کشورها+چهارشنبه+عید+فطر+است؟
۶ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - در کدام کشورها چهارشنبه عید فطر است؟ ... بین المللی حقوق بشر توسط همپمانانش همچون اسرائیل و عربستان سعودی و ترکیه را نه فقط نادیده می گیرد.
۵ ساعت پیش - یمن، اندونزی و فیلیپین نیز جزو کشورهایی هستند که چهارشنبه را عید فطر اعلام ... را پس از یک ماه روزه داری به عنوان عید سعید فطر جشن می گیرند.
+ A - چهارشنبه 1 شهریور 1391 - 16:47:00 چاپ. امتیاز به مطلب 31 نفر. چرا اعلام اثبات حلول ماه شوال و عید فطر، دیر وقت انجام شد؟ ..... برای مسلمانان در دورانی که نیاز به وحدت از هر زمان دیگری بیشتر احساس می شود قالب مرزی و کشوری به خود می گیرد ؟

عربستان چهارشنبه را روز عید سعید فطر اعلام کرد - ...

basijnews.ir/fa/news/8706148/عربستان-چهارشنبه-را-روز-عیدعید-فطر-اعلام-کرد
در کشورهای یمن، اردن و قطر نیز پس فردا(چهارشنبه) روز عید سعید فطر اعلام شده است. منبع: خبرگزاری ... 2500 مدیر در دولت یازدهم حقوق نجومی می گیرند · واکنش مجری زن ...

اخبار خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری >> بین‌الملل >> کشورهای ...

feed.tpanel.ir/international/.../کشورهای-جهان-چه-روزی-عید-فطر-را-جشن-می-گیرند-نمود...
کشورهای جهان امسال چه روزی عید فطر را جشن می‌گیرند؟+ نمودار ... علاوه بر این در محاسبات نجومی، پاکستانی ها هم روز چهارشنبه را عید می گیرند. در واقع روز پنجم ژوئیه (15 ...

خریداران هواپیماهای شخصی ایرانی تسهیلات می‌گیرند - ...

www.mehrnews.com/news/.../خریداران-هواپیماهای-شخصی-ایرانی-تسهیلات-می-گیرند
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - خریداران هواپیماهای شخصی ایرانی تسهیلات می‌گیرند. هواپیمای 3نفره. شناسهٔ خبر: 3674030 .... شماری از کشورها، چهارشنبه را روز عید فطر اعلام کردند ...
۵ ساعت پیش - ... را پس از یک ماه روزه داری به عنوان عید سعید فطر جشن می گیرند. ... مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری آفتاب: مالزی روز چهارشنبه را عید فطر اعلام کرد .... و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

چهارشنبه اول ماه شوال و عید فطر است - خبرگزاری صدا و سیما

www.iribnews.ir/fa/news/1197791/چهارشنبه-اول-ماه-شوال-و-عید-فطر-است
۲ روز پیش - چهارشنبه اول ماه شوال و عید فطر است ... افزود: غروب روز سه شنبه 29 ماه رمضان بیش از 150 گروه در نقاط مختلف کشور برای رویت هلال ماه شوال اقدام می کنند. ... وی افزود: اگر در نقاطی که هوا مساعد است هلال ماه دیده می شود، طبیعی است که در نقاطی که هوا مساعد نبوده نتوانسته ... افشای فیش های حقوق نجومی همچنان قربانی می گیرد ...

سینماها از عید سعید فطر جانی تازه می‌گیرند

www.tebyan.net/newmobile.aspx/index.aspx?pid=49769
اکران سینماهای تهران در آستانه عید سعید فطر با فیلم‌های "دست‌های خالی"، "خدا نزدیک ... اکران سینماهای تهران از چهارشنبه هفته جاری با نمایش های فیلم های جدید، نو می شود. در اکران جدید سینماهای کشور پنج فیلم در ژانرهای دفاع مقدس، معناگرا، کمدی و ملودرام ...
۳ ساعت پیش - بسیاری از کشورهای جهان روز چهار شنبه را عید فطر اعلام کرده اند. کشورهای قطر، فلسطین، اردن، کویت، عربستان، مصر، لبنان و یمن و استرالیا، روز دوشنبه، اعلام کردند که فردا چهارشنبه در این کشورها عید است. دفتر آیت ... دستگاه های اجرایی ایلام فردا با 2 ساعت تاخیر آغاز بکار می کنند · رئیس جمهوری عراق عید نمی گیرد.
در کدام کشورها چهارشنبه عید فطر است؟ ... چهارشنبه عید سعید فطر اعلام شد .... ساعت۲۴-هروقت چند روز تعطیل می شود مسافرت ها هم رونق می گیرند و حالا مثل همیشه در ...
۷ شهریور ۱۳۹۰ ه‍.ش. - اخبار مسلمانان - اعلام عید سعید فطر در کشورهای اسلامی - امام خمینی:قرن پانزده قرن ... وزارت امور مذهبي اندونزي روز چهارشنبه را عيد سعيد فطر اعلام كرد ... اعلام كردند كه مردم مالزي فردا (سه شنبه) را به عنوان عيد سعيد فطر جشن مي گيرند.
کاکال گراش - آیا لازم است عید فطر سه روز تعطیل باشد؟ ... و بین تعطیلی چهارشنبه و جمعه٬ کشور ۵ روز تعطیل می شود و این یعنی سونامی ضرر اقتصادی! ... را با تصمیم های این چنینی (افزایش تعطیلی عید فطر و حذف تعطیلی 29 اسفند) نادیده می گیرند.

اجتماعی » در کدام کشورها چهارشنبه عید فطر است؟ - قالب وبلاگ

www.khabar.pichak.net/اجتماعی/در_کدام_کشورها_چهارشنبه_عید_فطر_است
طولانی خدمت، مورد هجوم شکارچیان غیرمجاز نیز قرار می‌گیرند. ... اعلام کردند که کشورهای عربستان سعودی، قطر و کویت نیز روز چهارشنبه روز عید سعید فطر اعلام کردند.

«پیش بینی می کنیم عید فطر، روز جمعه باشد» - شبکه خبر

irinn.ir/news/24186/«پیش-بینی-می-کنیم-عید-فطر،-روز-جمعه-باشد»
۱۵ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - «پیش بینی می کنیم عید فطر، روز جمعه باشد» ... گروه در سراسر کشور، کار استهلال ماه شوال را صورت می دهند و گزارش‌ های خود را به ... ماه در روز چهارشنبه 29 مبارک رمضان دیده شود، اما به هر حال رصد صورت می گیرد و رصد، حرف آخر را خواهد زد.
در ایران امروز به جز جشن نوروز و آئین های مرتبط با آن (مانند چهار شنبه سوری و سیزده به ... عید فطر با توجه به 29 یا 30 روزه بودن ماه رمضان ممکن است در کشورهای مختلف اسلامی ... می پردازند و به خانه بزرگتر های فامیل رفته و از آنها عیدی (عیدانه) می گیرند.
۴ روز پیش - براساس تقویم ها به احتمال زیاد روز چهارشنبه هفته آینده عید فطر خواهد بود. براساس مصوبه دولت مالزی و در تقویم ها به مناسب عید فطر در این کشور دو روز تعطیل ... در مالزی، عید فطر بیشتر به نام های 'هری رایا' و یا 'عیدالفطری' خوانده می شود . ... جزئیات دستگیری مرد شیطان صفت · آیا تاج جلوی اتهام زنندگان را می گیرد؟

مالزی روز چهارشنبه را عید فطر اعلام کرد | ایراتو

irato.ir/fa/news/3060405/مالزی-روز-چهارشنبه-را-عید-فطر-اعلام-کرد/
۳ ساعت پیش - مردم مسلمان مالزی فردا چهارشنبه را پس از یک ماه روزه داری به عنوان عید سعید فطر جشن می گیرند. به گزارش ایرنا، 'سید دانیال سید احمد' که از وی به نشان ...

چهارشنبه قطعا عید فطر است - خبرامروز

www.khabaremruz.com/چهارشنبه-قطعا-عید-فطر-است/
۲ روز پیش - ... در اکثر نقاط جهان وجود داشته باشد و بر این اساس چهارشنبه قطعا عید فطر است. ... که رؤیت در ایران نیز باید صورت گیرد، استهلال ماه در کشور نیز انجام می‌شود. ... وزیر دادگستری: فسادهایی که امروز می گویند را پنج سال پیش گفتم/ ...

آیا فردا عید فطر است؟

90sport-bsk.vicblog.ir/post/35404/آیا-فردا-عید-فطر-است؟
۱۳ ساعت پیش - ... کشورهای ...عید فطر 95 چه روزی است؟ | آیا فردا چهارشنبه عید فطر است؟ ... کشورهای جهان امسال چه روزی عید فطر را جشن می‌گیرند؟+ نمودارwww.yjc.ir/.

عید فطر چی وقت است؟

1tvnews.af/fa/news/afghanistan/23112-2016-06-24-07-15-14
۴ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - معاون مرکز ستاره شناسی و علم‌های فضایی این کشور گفته است که هلال ماه شوال، ... سرطان، آخرین روز ماه رمضان و چهارشنبه، شانزدهم سرطان، روز اول عید فطر است. ... مردم افغانستان به طور معمول پیش از عید آمادگی های ویژه‌ای را می گیرند، پاک ...

اسیر6155

asir6155ardakan.blogfa.com/
از آنجایی که در سال 1395 پرداختهای بدون مجوز شورای حقوق و دستمزد در کل کشور ممنوع اعلام ... چرا با آیین نامه های من درآوردی حقوق قانونی ما را نادیده می گیرند؟ .... زیاد مطابق تقویم، سه‌شنبه آخرین روز ماه رمضان و چهارشنبه «عید فطر» است و اگر غیر از این ...

مالزی روز چهارشنبه را عید فطر اعلام کرد - http://www.ayineh.com

www.ayineh.com/item-628796-مالزی%20روز%20چهارشنبه%20را%20عید%20فطر%...
۶ ساعت پیش - مردم مسلمان مالزی فردا چهارشنبه را پس از یک ماه روزه داری به عنوان عید سعید فطر جشن می گیرند. به گزارش ایرنا، 'سید دانیال سید احمد' که از وی به نشان ...

کشورهایی که فردا در انتظار عید فطر هستند

javanonline.ir/fa/news/661193/کشورهایی-که-فردا-در-انتظار-عید-فطر-هستند
۵ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - چهارشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۵ - 2016 June 22 ... العالم:اقتران امروز قبل از غروب آفتاب صورت می گیرد و با غروب آفتاب در بیشتر کشورهای ... کشورهای عربی، بسیاری از این کشورها روز دوشنبه را نخستین روز ماه شوال و عید فطر می دانند.

یوز - آخرین اخبار عید فطر اعلام کردند

yooz.ir/news/?t=0&i=0&s=0&l=15...عید%20فطر%20اعلام%20کردند
کدام کشورها چهارشنبه را عید فطر اعلام کردند ... کوالالامپور – ایرنا – مردم مسلمان مالزی فردا چهارشنبه را پس از یک ماه روزه داری به عنوان عید سعید فطر جشن می گیرند.
مسلمانان نیجر امروز عید فطر را جشن می‌گیرند. خبرگزاری رسا رییس شورای اسلامی نیجر، دیشب اعلام کرد که هلال ماه شوال در بسیاری از شهرهای این کشور رؤیت شده است. ... داد و روز چهارشنبه را به عنوان نخستین روز ماه شوال و روز عید سعید فطر اعلام کرد.

صراط نیوز | Seratnews.ir | سیاست

www.seratnews.ir/fa/politic
"چندصد مدیر" حقوق نجومی می‌گیرند/ بانک‌ها نباید امپراطوری تشکیل دهند .... عربستان و قطر چهارشنبه را عید فطر اعلام کردند ... ترکان از سازمان نظام مهندسی کشور رفت ...
۱۸ شهریور ۱۳۸۹ ه‍.ش. - تيترآنلاين - به گزارش واحد مرکزی خبر از آنکارا، مسلمانان کشورهای اسلامی در ماه ... را در بر می گیرد و زنان خانه دار از یک هفته مانده به عید فطر شروع به خانه ... ترکیه، پنجشنبه روز عید فطر در این کشور خواهد بود و روز چهارشنبه نیز به ...

مرآت خبر::کدام کشورها چهارشنبه را عید فطر اعلام کردند

rss.meraatnews.com/news/.../کدام_کشورها_چهارشنبه_را_عید_فطر_اعلام_کردند
۸ ساعت پیش - برخی کشورهای عربی چهارشنبه را عید فطر اعلام کردند · از وحشت آمریکا از ... وقتی سگ‌ها مقابل دوربین ژست می‌گیرند+ تصاویر · اعزام مخوف ترین و ...

اخترشناسان مصری: چهارشنبه اولین روز ماه شوال است – بیست ...

bistnist.com/fa/News/.../اخترشناسان-مصری-چهارشنبه-اولین-روز-ماه-شوال-است.html
۱ روز پیش - ... که رئیس موسسه اخترشناسی این کشور چهارشنبه را روز عید فطر می‌داند. ... رحومه تاکید کرد: همه کشورهای عربی امسال عید فطر را همزمان جشن می گیرند.

نوروز - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/نوروز

بعد از جشن چهارشنبه سوری آخرین پنجشنبه رفتن به مزار و آرامگاه تازه درگذشتگان است. ... همچنین از زمان هرمز دوم، رسم دادن سکه در نوروز به‌عنوان عیدی متداول شد. .... در این جشن، سران کشورهایی که نوروز را جشن می‌گیرند گردهم می‌آیند و این آیین باستانی را ...... زادروز مهدی (۱۵ شعبان); سالگرد کشته شدن علی (۲۱ رمضان); عید فطر (۱-۲ شوال) ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 104
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 230
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 1,000
  • بازدید سال : 6,297
  • بازدید کلی : 89,255